Tänu 2. ja 4. seeria sõidukite ning X5 sportmaasturi kasvanud nõudlusele üllatas BMW kolmanda kvartali kasum analüütikuid 4,3% suuruse tõusuga.
Ettevõtte ärikasum (EBIT) kerkis kolmandas kvartalis 2,35 miljardile eurole (analüütikud ootasid ärikasumiks 2,16 miljardit). Ettevõtte käive kasvas 14%, 22,3 miljardile eurole.
Commerzbanki analüütik Sascha Gommel märkis Bloombergile antud intervjuus, et
BMW tulemused on oodatust veidi paremad. Tema hinnangul jääb autotootja tooteportfell tuleval aastal siiski surve alla, kuna on suhteliselt vana.
Ta selgitas, et BMW 5. seeria sedaanile pakub üha suuremat konkurentsi Mercedes-Benzi E-Class ning uued Mercedese C-Classi sõidukid survestavad omakorda BMW enimmüüdud 3. seeria autode müüki.
Alates Volkswageni skandaali puhkemisest on autotootja aktsia tõusnud ligi 10%, hoolimata esialgsest 12% suurusest kukkumisest. Märtsi tipust kaupleb BMW aktsia siiski endiselt ligi 23% madalamal. Muu hulgas on muret valmistanud Hiina majanduse väljavaated.
Seotud lood
BMW andis uut ideeautot i8 tutvustades märku sellest, et peeglid on autonduses minevik, ning asendas need hoopis kaameratega, vahendab CNN Money.
BMW tegevjuht Harald Krüger andis teada autotootja plaanist suurendada osalust elektriautode turul, kiirendada isesõitvate autode ehitamist ja finantseerida seda strateegiat luksusautode mudelivaliku laiendamisega.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.